15 abril 2008

Echando humo....


Boas
Vou probar a escrivir todo ou post en galego,espero non matar a lingua...

Empezo co malas novas : voltei a fumar, non un ou dous...os como literalmente! Supoño que ou recaer,ou vicio volveu co mais forza.
Todo comenza cando sali aquela noite, e fumei unhos "pitillos".
Asimesmo ese dia sentou-me moi mal (mareada,vómitos,etc),as ganas de fumar voltaron co mais forza.
Asimesmo probei unhas veces mais,mais sentia-me un pouco mareada,e pensei que por fin había atopado coa solucion,pra deixar de fumar : Ou tabaco sentava-me mal!

Que equivocada estaba...

Falámos (meu home e eu) e decidimos que xo fumariamos despois dás comidas e cando deramos unha volta cos amigos...unhas semanas fixemolo ben,mais chegaron as vacacions dá semana santa e todo derrumbouse!

Nas vacacions "botamos a casa pola ventá" e fumamos sempre que hoube ganas. Meu home dixo : xo son estes dias,chegando a casa,facemos coama sempre,xo despois dás comidas. Non che sei, se ou creia ou non...eu ou tinga moi claro que habiamosla fastiado, e tamén sabia que ou vicio quedariase.

Ou home segue fumando menos,mais eu sou como ou botafumeiro...

...................................

TRADUCIÓN AL CASTELLANO :

Buenas

Voy a intentar escribir todo el post en gallego,espero no "matar" mucho la língua...
Empiezo con malas noticias : he vuelto de nuevo a fumar,pero no uno,ni dos...me los como literalmente! Supongo que al recaír, el vício se hace mas fuerte.
Todo empezó cuando salí aquella noche, y fumé un par de pitillos.Aunque ese día me sentó muy mal ( mareos,vómitos,etc ),las ganas de fumar volvieron con mas fuerza.

Aún probé un par de veces más,pero me sentía un poco mareada y pensé que por fin había encontrado la solución para dejar de fumar defenitivamente : el tabaco me sentaba mal!

Que equivocada estaba...

Lo hablámos ( mi marido y yo ) y decídimos que solo fumaríamos después de las comidas y cuando salieramos con los amigos ...durante un par de semanas lo cumplimos,pero llegaron las vacaciones de semana santa y todo se desmoronó.

En vacaciones "tiramos la casa por la ventana" y fumamos siempre que tuvimos ganas.
Mi marido decía :"solo son estos días,al llegarmos a casa seguimos fumando solo después de las comidas". No se, si se lo creía realmente...yo lo tenía muy claro que ya la habíamos fastidiado,y sabía perfectamente que seguiríamos con el vício!

El sigue fumando un poco menos, pero yo parezco el " botafumeiro"...

No hay comentarios:

Publicar un comentario

¡¡Aquí sois libres de opinar!!

Siempre con respeto, por supuesto!